Gå til innhold
  • Det finnes ingen forslag fordi søkefeltet er tomt.

Norkart bytter kundesentersystem

Velkommen til Norkarts nye kundesentersider

Norkart har besluttet å bygge opp et nytt kundesenter.

Vi flytter kundesenteret over i samme system som hjemmesidene våre er i, dette mener vi vil ha mange positive virkninger fordi vi kan knytte hjemmesider, kunnskapsbaser , saksbehandlingssystem og nettsamfunn sammen i samme system.

Flyttingen starter på slutten av dagen fredag 28/11-25, og fra 1/12-25 vil det nye kundesenteret være det primære kundesenteret. Vi vil så raskt som mulig endre pekere fra våre produkter slik at de peker til nytt kundesenter, de fleste vil komme på plass i løpet av desember.

Vårt gamle kundesenter vil fases ut i løpet av desember, og sakt men sikkert vil det lukkes ned og bare bli en peker til det nye.

Ticket systemet flyttes.
Vi lukker alle åpne saker i gammelt system og gjenåpner dem i det nye. På denne måten får vi avsluttet bruken av det gamle systemet, samtidig som vi får med oss saksgangene inn i nytt system.
Vi lukker også for innsending av nye saker til vårt gamle system 1/12-25, skulle nye saker eller svar på gamle klare å snike seg inn så vil vi flytte disse over til vårt nye system.

I starten vil kunnskapsbaser både i gammel og ny løsning fungere, men vi kommer til å nedjustere det gamle til å bli et kundesenter som peker brukerne videre til det nye i starten av desember.

Pålogging til nytt kundesenter vil være igjennom samme løsning som Norkarts nye skyløsninger, kalt NorkartID.
Denne vil være personlig og er knyttet til ansatte hos våre kunder som er registrert i vårt CRM-system. Dette gir oss en stor fordel i forhold til håndtering av personvern da dette nå blir håndtert i vårt CRM system og ikke i et eget system for kundestøtte. Dersom din jobb-epost er registrert i vårt CRM-system på et gjeldende kundeforhold så får du tilgang, hvis du ikke er registrert som ansatt så kan du melde inn en sak via epost til oss så vil du gjennom din epostadresse bli knyttet til din arbeidsgiver og således få tilgang. Opplever du problemer med tilgang 1/12-25 eller senere så finner du en lenke nederst på siden som kan hjelpe deg med å få tilgang.